2012年9月23日 星期日

DEAR BRAIN
sorry for overloading you with thoughts of him

DEAR TUMMY
sorry for all the butterflies

DEAR PILLOW
sorry for all the tears

DEAR HEART
sorry for all the damage





I trust the lies is a talent of men now
both of u and him (i even thought u are different from them b4)
can you dun juz give me hope but let me disappointed everytime ?
maybe u juz say say but i truly put it in my heart and sacrifice many
i juz wanna a simple happiness but it's too difficult to get it 
if u dun hold it tight juz bcoz u scare to lose it 
then u will NEVER get it ... understand ?
if you dun hold me tight u may lose me forever ... but u seemed nvm 
NVM NVM NVM NVM ....
nvm i juz give you up and pls dun regret 
i'll try my best to treat u as normal fren from now... I SWEAR

*******************
我的難過是如此低調 因為不想打擾 
我在寂寞的牆角 努力的對自己好 
你用微笑回報 朋友或情人不重要
我的悲傷是如此低調 傻子才會哭鬧
就算你發現也好 我想你一定會選擇 假裝不知道
只怕我自己的掩飾不夠好
***********************


月經期間是否不宜情緒低落
每次看到不想知道的事情後就會肚子犯疼一整天+冒冷汗
明明就不是第一天...應該不會的才對...
害我吃了一大堆很噁心的牛奶巧克力 /__\
哈 本來打算全部送給種瑋的啦  結果他反而給了我kinder 超開熏  
可能真的是情緒問題吧 吃了後就不疼了 =))) 
然後我每天在催眠自己的anti 冰水常常在這種時候破功了啦 =((
今天還很開心的去逛了新掘江(連續兩天去耶@@)
但是因為某人的『隨便說說』所以放了一架飛機
雖然雖然雖然他約我很多次但是...真的對不起.....
不要對我好可以嗎? 雖然我的心很窄只能容納一個人但是我會開始幻想...
男朋友 你幾時才會出現?
哈 應該還要等多一個六年吧~

沒有留言:

張貼留言